24 Kasım 2014 Pazartesi

DOĞUM KONTROL HAPI İle Saç Uzatma Yöntemim



İlk kez duyanlar için şaşırtıcı bir yöntem olduğunun farkındayım, ama evet doğum kontrol hapıyla saç uzatabiliyoruz hemde öyle uzun uzun zor uygulamalar gerektiren bir aşaması olmadan.

Bu haplara bildiğiniz gibi eczanelerden kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Ama genç kızlar olarak kolaylıkla isteyebilir misiniz bilmiyorum :)

 Ben ilk alışımda isteyememiştim ve tanıdığımız bir eczacı abladan getirmesi rica etmiştim. Ama bir süre sonra alışıp kendim direk eczaneden alabilmiştim. 
Umarım sizlerde alabilirsiniz :))


Bu hapların farklı çeşitleri var,
Benim kullandığımın adı, resimde kutusunun göründüğü gibi

Microgynon 21 Draje. 



 NASIL KULLANILDIĞINA GELİCEK OLURSAK;

İlacın içinden 21 tane hap çıkıyor. Diğer markalarda ne kadar çıktığını bilmiyorum ama sayı çokta önemli değil. İçindeki bütün hapları ezmeniz gerekiyor. Bunun için sarımsak döveceği yada bir bezin üzerinde bardağın alt kısmıyla ezerek bunu yapabilirsiniz. Ezilen hapları Yeni Bir Şampuanın içine (seyahat boy değil normal büyük boy olması tercihen) karıştırıyoruz. Ve çalkalayarak birbirine karışmalarını sağlıyoruz.

Bütün işlem bu kadar :) Hem kolay hem çok etkili. 

 Bendeki etkisi: 1 sene içerisinde omuzlarımın biraz altında olan saçlarımı, bel  çukuruma kadar uzatmamı sağladı. Takdir sizin :))

Yorumlarınızı ve görüşlerinizi mutlaka bekliyorum. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.




24 yorum:

  1. Çok ilginç bi yöntem gerçekten :) acaba bir yan etkisi olur mu bi de şampuanın markası farkeder mi? Simdiden teşekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ve kullanan arkadaşlarımda herhangi bir yan etkisi olmadı. Tabi sizde yan etkisi olup olmicana dair garanti veremem elbette. Şampuanın markasının ne oldugu farketmez. Kullanırsanız geridönüşlerinizi beklerim :) sevgilerimle

      Sil
    2. inşallah denemek istiyorum :) deneyince size dönüş yaparım tabi ki de :)

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Acaba çocuğuma da kullanabilirsiniz

      Sil
  2. Şampuanın yeni olması şart mı peki? Yani açılmış ama bir kere kullanılmış olsa olmaz mı? Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. 200ml elidora 7 tane koydum nasıl olacak merak ediyorum ��

    YanıtlaSil
  4. Keşke before and after olarak fotoğraf koysaydin.

    YanıtlaSil
  5. Keşke before and after olarak fotoğraf koysaydin.

    YanıtlaSil
  6. Yalanın daniskasi bu olsa gerek ,belki benim saç yapım birçok insandan kaliteli ve boyasizdir,ben de bu yöntemi yıllar oncesinde uyguladım doktor tanidigim sayesinde o da ;mevsimsel dökülme karşıtı olmasi icin .3 yılda bu kadar sağlıklı baktığım saçlarım ancak omzumdan belime kadar indi cok merak ediyorum ,o kadar etkili de uzatmada niye dermatolog çıkıp ta anlatmıyor? İnanmayin arkadaşlar. Eger saç uzatmak istiyorsaniz saç dibi değil de uçlarına her banyo sonrası hakiki zeytinyagi sürün ve kiriklarinizi aldirin ; ki saçlar uclarindan beslenir.kırık olunca hava almaz beslenmez ve uzamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız saç uçlarından değil diplerinden uzar. saçın ucuna zeytinyağı sürmek yalnızca saç uçlarını besler.

      Sil
    2. Cahil cahil konuşmayın, dermatologlar tabiki önermez, önerse bir çok şampuan şirketi batar. birazcık akıllı olun arkadaşım. Birazcık düşünün. Her derde deva bir ilaç üretseler ilaç fabrikaları ne yiyecek?

      Sil
  7. Gunluk kullanima uygunmu haftada kac kere uygulayim bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Gunluk kullanima uygunmu haftada kac kere uygulayim bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Haftada bikere kullanılcak ve lampuanın içine 3 çeşit vitaminde ekleniyor isimlerini unutdum şimdi e czaneye sorsanız verirler

    YanıtlaSil
  10. Benim ailemde herkes kullanıyor. Ve sonuç aldılar gözle görülebilir derecede bende denemeyi düşünüyorum. Bizimkiler sadece şampuana değil ezip saçlarınada sürdüler 7-8 tane. Yarın bende başlıyorum.
    Yarı yarıya ayırın hapları yarısını şampuana yarısınıda banyodan sonra toz haline getirin erisin iyice sürün saçınızda kalsın bişey olmaz. İnşallah saçlarınız uzar tabi benimkiside, benim saçlarım kalçamın üstündeydi depresyona girdim ve omuzlarımda kestirdim şuan çok pişmanım işe yarayacağını umut ediyorum :(

    YanıtlaSil
  11. peki banyoda kullanabilirmiyiz kıllanma yaparmi yoksa basimizi egerekmi yikamamiz lazim

    YanıtlaSil
  12. TÜYLENME YAPABİLİYOR SADECE SAÇLARINIZA DEĞSİN ENSEYE DAHİ DEĞDİRMEYİN BAZILARI BU YÜZDEN KUAFÖRDE KULLANIYOR AMA EVDE BAŞINIZI EĞEREK DE YIKAYABİLİRSİNİZ :)

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar, şampuana katma kısmına tecrübe etmedim bilemiyorum ancak size söylemeliyim ki 4 aydır oral olarak doğum kontrol hapı kullanıyorum, diplerim nasıl uzuyor şaşkınlık içerisinde izliyorum.. tabi saçta hoşuma gitse de, hormonlara ne yapıyorsa vücudumdaki tüyler de bunun tersine beni çok yormaya başladı çünkü çok çabuk uzuyorlar onlar da..

    YanıtlaSil
  14. Sadece sampuana uygulayın derim. Benım saclarım kulak hizamda 20 gün oldu kullanmaya baslayalı henuz bi sonuc görmedim kafam cok kasınıyor. Kullanmaya devam edecegim.

    YanıtlaSil
  15. Ben de deneyeceğim bakalım uzayacak mı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...