13 Kasım 2014 Perşembe

MERHABA !



Merhaba,

İlk blogum, ilk yazım ve sanırım yaptığım ilk değişik birşey de diyebilirim bu blog için.



Ben Esin Kizir. 1994 Amasya doğumluyum, Bursa'da yaşıyorum.

Elbette bilgiçlik taslamak için burda değilim, yada benim neyim eksik ki diğer bloggerlardan diyede
bu blogu açmadım. Benimkisi bilgi paylaşımı yapmak :) 
Bildiklerimi paylaşmak, bilmediklerimi de öğrenmek..



Bir kişi her daim eleştirilere ve yeniliklere açık olmalıdır.


Tam olarakda bu sebepten burdayım, tıpkı senin ve sizlerin olduğu gibi :))





TAKİPTE KALINN!



2 yorum:

  1. Merhaba; blogun hayırlı olsun. Aramıza hoşgeldin. Ben de seni bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, teşekkür ederim :) Hoş buldum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...