5 Nisan 2015 Pazar

8 Mart Blogger Buluşması - SPONSORLAR




Merhaba.

8 Mart Dünya Kadınlar Gününde Bursa Hilton Otel bizi güzel bir şekilde ağırlamıştı.
Bugün 8 Mart Blogger Buluşmasının Sponsorları yazısıyla sizlerleyim. 

Buluşma yazımı okumadıysanız buraya tıklayarak okumayı unutmayın :)


ÜRÜNLERİMİZ NELERMİŞ BAKALIM;







İlk olarak Watsons ile başlayalım. Watsons'ın artık Blogger dostu olduğunu hepimiz iyi biliyoruz. Özel günler için ısıtıcı pedler, böğürtlenli maske, Rimmel Provocalips ruj, Rimmel mascara ve siyah noktalar için burun bandı göndermişler.





Dermokil Kozmetik, etkinliğe katılarak cilt bakımı uygulaması da yapmışlardı.
Şampuan, Kil maskesi, El kremi ve Tek kullanımlık yüz maskeleri göndermişler.

Teşekkürler Dermokil.




Ayak Bakımı dendiğinde aklıma gelen markaların başında geliyor Lapitak. 
Ayak Bakım Kremi, Koku Önleyici Krem, Topuk Çatlak Kremi, El kremi ve Ayak Deodorantı göndermişler.

Teşekkürler Lapitak.




Marifet Bizde, bize bir kupa ve iki adet kalpli kurabiye yollamış. Sitenin oluşumundan bahsetmek istiyorum biraz. Hünerli ellerin ürünlerini ilgili alıcılara ulaştırmak için oluşturulmuş. El yapımı ürünler yapan ve satış için yeterli alıcıya ulaşamayan kişiler bu siteden abone olup ürünlerini satabiliyor ve tabikiii bizlerde bu ürünleri alabiliyoruz. Mutlaka göz atılması gereken bir site.

Teşekkürler Marifet Bizde.




Pastel, sevdiğim bir marka ama ojeleri dışında diğer ürünlerini pek kullanma şansı bulamadım. Nude serisinden Camel rengi oje, Matte serisinden bordo bir ruj, bordo oje, Nude serisinden nude bir ruj, Kalem Eyeliner ve Mascara göndermişler.

Teşekkürler Pastel Kozmetik





Bebak, yeni çıkardıkları gül serisinden el ve vücut kremlerini göndermiş. 
En sevdiğim kokulardan olan bir krem kullanmak çok güzel bir his. Mutluluk verici :)

Teşekkürler Bebak Acıbadem.





Orkide Hareketi Dr. Cure çay ağacı yağı merhemi. Çay ağacı yağı merhemi sorunlu ciltler için üretilmiş bir merhem. Daha çok güneş yanıkları sonrası rahatlatıcı bir etkisi olması amacıyla kullanılması uygun görülmüş.

Teşekkürler Orkide Hareketi.




Güvenilir markalardan biri olan HC Hair Care.
Tria Kolay Tarama Spreyini göndermişler. Bu ürünü ilk kez kullandım.
Röfleli olan saçlarımı banyo sonrasında rahatlıkta açmamı sağladı.

Teşekkürler HC Hair Care.





Cosmed, yeni tanıştığım bir marka oldu. Canlandırıcı Saç Kremi ve El Kremi göndermişler. Birde deneme boyu bir ürün. Onu maalesef uzun süre kullanamayacağım için etkileri üzerine bir yazı hazırlayamicam maalesef. Diğer ürünleride hediye ettiğim için, memnun kalınırsa onu dile getirebilirim instagram hesabım üzerinden :)

Teşekkürler Cosmed.




FulserAnti Selülit Jel ve Tresan Saç Toniği göndermiş. İki ürünü de ilk defa kullanacağım.
Saç toniğini 2 kere kullandım. Bir süre daha kullanıp olumlu etkileri üzerine bir yazı mutlaka hazırlayacağım.

Teşekkürler Fulser.




Bargello güzel bir açık parfüm. Kokusunu pek sevemedim. 
Annemin sevdiği bir koku oldu bende ona verdim, o severek kullanıyor.

Teşekkürler Bargello Parfüm




Revigen, bay ve bayan olmak üzere ayrı ayrı üretilen bir şampuan. Saç diplerini uyararak kolay uzama ve güçlendirme sağlıyormuş. Saç bakımı yapmak dışında, uzatmak için bir ürün kullanmasamda hızlı uzayan bir saçım var. Yinede yakın zamanda deneyeceğim. Merak ettim :)

Teşekkürler Revigen.



Bilkar, adını Bursa'da duymama rağmen kullanma fırsatı bulamadığım markalardan birisi. Salyangoz özlü kil maskesi oldukça ilgimi çekti. Ozon yağı da aynı şekilde. 

Teşekkürler Bilkar.




Rituel de Beaute, ısıtıcı bant ve burun bandı göndermiş.
Isıtıcı bant bir kızın en ihtiyacı olan ürünler arasında. Burun bandı babama :)) 

Teşekkürler Rituel de Beaute.




Avansas'tan kırtasiye malzemeleri. Yaşım kaç olursa olsun nedense Pek bi severim.
Severek kullanacağım da kesinn :)

Teşekkürler Avansas.




Doğadan iki adet çay ve bir de kupa göndermiş. İkisini de denedim. 
Zencefil Limon Kabuklu'yu pek sevemedim ama Ayvalı Ihlamuru pek sevdim.

Teşekkürler Doğadan.




Abfen Farma son derece yararlı bir ürün göndermiş. Hilton Oteldeki etkinliğe gelip Nasorine burun temizleyici ürünlerinin tanıtımını yaptılar. Abfen Farma burun sağlığı ürünlerini tıbbi amaçlı olarak hizmete sunan bir firma. Ürün incelemesi mutlaka yapıcam.

Teşekkürler Abfen Farma.




Hediye Mucidi, yastık kılıfı ve emoji bilgisayar ve seyahat yastığı yollamış. Pek bir sevimliler. Çok sevdim. Hatta yastık kılıflarını çeyizime koydum :)
Sıradışı ve farklı hediyelikler için sitesine uğramayı unutmayın. Çok güzel şeyler var.

Teşekkürler Hediye Mucidi.




Fotomagnet, etkinliğin logosundan tatlı bir magnet hazırlamış. Görsellik için bakım günlerimi yazmış olsam da, buzdolabı üzerinde annem için yerini aldı :)

Teşekkürler Fotomagnet.




Akarca Çiftliği, Doğal Sızma Zeytinyağı göndermiş. 
Bunu büyük ihtimalle el yapımı maskelerimi hazırlarken kullanıcam. 

Teşekkürler Akarca Çiftliği.




Acnecinamide Temizleme Jeli. Kuru ve hassas bir cilde sahibim. 1 seneye yakındır düzenli gündüz ve gece bakımlarımı yapmaya başladım. Bu sürede T Bölgemde yağlanmalar olmaya başladı. Bu tarzda bir ürün daha önce hiç kullanma gereği duymadım. Ama T bölgemi kontrol altına almamda umarım yardımcım olur.

Teşekkürler.




Kullanmaya kıyamamak bu olsa gerek. Çok beğendim.
Ev tekstili, aksesuar ve kıyafet üzerine limitli sayıda, kişiye özel üretim, el yapımı, doğaya saygılı tasarımlar için sitesine mutlaka göz atın.

Teşekkürler Fingerscrossed.




Adını çok duyup ama yine fırsat bulamadığım diğer bir marka da Dermadolin. 
Su bazlı ve yağ bazlı losyonları üzerine çok övgü duydum. Kısmet bugüneymiş.

Teşekekkürler Dermadolin.




Eglantine, Isparta Gülü'ne sahip çıkmak adına atılmış bir adım. 
Bu sitede satılan her şey gül kokuyor. Gül kolonyası ve el kremi göndermişler. 

Teşekkürler Eglantine.




Farmasi, el kremi, oje matlaştırıcı, çift taraflı ruj ve masaj jeli göndermiş. 
Matlaştırıcı oje ve ruju denedim. İkisi de oldukça başarılı. Instagram hesabımda rujun uygulanmış halinin fotoğrafları mevcut. Hala takip etmediyseniz instagram.com/esininnotdefteri hesabıma göz atabilirsiniz.

Teşekkürler Farmasi.




Süzme Çam Balı da gönderilmiş. Lezzetini çok sevdim. 

Teşekkürler Anavarza Bal




Bir diğer lezzette Berrak. Yediğim en güzel turşu desem kesinlikle abartmam. Açıldığı gibi bitirdim. Evet tek başıma :)) Kahvaltılık sos sevmediğim halde Domates Biber Patlıcan 3'lüsünden oluşan Dobipa Sos'a da bayıldım. Hatta bayıldıkk.

Teşekkürler Berrak.




Güzel bir pakette Fresh'n Soft'tan. Ter emici yapraklar, Makyaj düzeltme çubuğu, Makyaj temizleme mendili ve Asetonsuz oje çıkarıcı göndermişler. Hepsi ihtiyaç :) Sıcak havalar yaklaştığına göre Ter emici yapraklar da çok yerinde bir ürün oldu. Bakalım işe yarayacak mı.

Teşekkürler Fresh'n Soft.




HepsiVille bu güzel paket için teşekkürler.



Fazla balık yemeyen bana, eksikliğini gidermek açısından faydalı bir ürün olmuş. 
Omega 3, A, E ve D vitamini içeriyor. Aslında çocuklar için kullanılması daha faydalı olur.

Teşekkürler Möller's Omega




Selülit ve portakal kabuğu görünümüne veda için CelluBlue. En merak ettiğim ürün bu açıkçası. Tüm selülit tiplerinde kullanılabilirmiş. Karışık, yağ kaynaklı, su kaynaklı veya lif kaynaklı olmak üzere selülitinde çeşitleri varmış. Bir yaşıma daha girdim. Mutlaka denicem.

Teşekkürler CelluBlue




www.saglikliyasammarket.com ve  www.aquas.com.tr  aQuas 'ın selülit bakım seti en çok ihtiyacım olan şeyler arasında. CellueBlue ile uygulamayı düşünüyorum. Faydası olur umarım.

Teşekkürler aQuas.



Parisien Home, bizler için değişik bir ürün göndermiş. Ürünün adı Banyo Bombası. Küveti olanlar için güzel bir ürün. Küvetteki suya attığımızda eriyerek rahatlama sağlıyormuş. Henüz denemedim. Ama kullananların yorumu kadarıyla, banyo köpükleri gibi bir köpürme yapmıyormuş, yalnızca rahatlama etkisi veriyormuş. 

Teşekkürler Parisien Home



Tanaçan Kozmetik, bir çok üründe kullanabileceğimiz %25 indirim kuponu göndermiş.
Yeni ürünlerle tanışma zamanıdırrrr :)

Teşekkürler Tanaçan Kozmetik




Gamze Çelikdemir'in getirdiği Acar Hediye Cenneti'nden mis kokulu bir sabun gelmiş

Teşekkürler Hediye Cenneti.



Nailart için tırnak süsleri de Pellini'den. Pek nailart yapan birisi değilim, yapsam bile daha küçük süslemeler kullanıyorum. O nedenle bu ürün nailart yapan bir arkadaşıma hediye gidicek.

Teşekkürler PelliniOfficial.




Nobren Parfümde bizlere açık parfüm göndermiş. Açıkçası ilk kez tanışıyorum kendisiyle. Ama kokusunu sevdim ve tenime sıkıp kullanmaktansa kıyafetlerim üzerine sıkarak kullanıyorum. Kokuları güzel olsa bile, tenime sıkmaya pek cesaret  edemiyorum bu tarz parfümleri.

Teşekkürler Nobren Parfüm.




Plus Canvas, Canvas kumaş üzerine yapılan tabloları hediye etmişler. Çok beğendim.

Teşekkürler Plus Canvas




Bol görselli ve upuzun bir yazıyla umarım sizleri sıkmamışımdır. Yazıyı 3 parça halinde yazmayı düşünmüştüm ama pek hoş olmayacağını düşünerek böyle hazırladım. 

Sürç-i Lisan ettiysem affola.

Ürün gönderimi yapan tüm sponsorlara tekrardan teşekkürler.

Kullandıkça blogumda ürünlere yer vereceğim.

Etkinlik için de blogger arkadaşlarıma teşekkürler.

Sevgilerimle :)
XOXO


TAKİPTE KALINN!


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...