20 Ocak 2015 Salı

Flormar Waterproof Lipliner No:217


    

Dudak kalemleri ile ilk deneyimim Flormar ile gerçekleşmiş oldu.
Kısa bir süre önce Flormar indiriminde online sitesinden aldım bu ve bir kaç dudak kalemimi. Ama favorim kesinlikle 217 numara oldu ve ilk favori dudak kalemim yazısı olmaya hak kazandı :)






Rengi tek kelimeyle MÜKEMMELLLL !

Gördüğüm, kullandığım en en en güzel renk desem yinede
ne kadar çok beğendiğimi tarif edemicem sanırım :)

Üzerine ruj uygulamadan, kendi başına bile kullanılabilir.

Çünkü dudağınıza sürüp, o rengi gördüğünüz anda üzerine başka bir ruj sürüp  rengi heba etmeye gönlünüz razı olmayacak.

Benim gönlüm razı olmadı çünküüüüü :)






Günlük hayatta pek koyu renk rujlar kullanan birisi değilimdir. 
Ama rengine, matlığına vuruldum adeta.

217 tam bir bordo, gül kurusu rengi adeta.

Tam tamına özel gün rengi! 

En azından benim için :)

Günlük hayatta kullanabilenlere ne mutlu.







Yapısına gelecek olursakkkk;


* 217 numara Mat bir dudak kalemi.

* Sürüşü gayet normal yumuşaklıkta. Ne çok yumuşak ne çok sert.

* Adının waterproof olduğuna sakın aldanmayın, asla bir waterproof olamaz.



Memnun kaldım mı, evet hemde oldukça !

Önerir miyim ? Hiç düşünmeden şiddetle, hiddetle EVET :)




9 yorum:

  1. Harika bir rengi var gerçekten alınacaklar listeme ekledim bile bu güzel yazı için teşekkürler ben de sizi bloguma beklerim sevgiler :) http://mavipembehuydurbende.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Essence'ın kalemlerini çok başarılı buluyoru ben de .. bunu da mutlaka deneyeceğim.
    Takibe aldım bana da beklerim.. beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Fiyat bilgisi please :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar online sitesi üzerinden indirim zamanında 3.95'e aldım. İndirimsiz haldeki fiyatı 4.50 tl :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. Ben bugun baktm buna denemk icin koluma surdm magazada ama cok acik gibi geldi bana rengi.tonu ayni burdaki gibimi birde bu tek kat surulmus hali mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa. Kalemi dudağıma uygularken aslında 1 kat sürdüm ama boşlukları doldurmak adına biraz daha geçtim üzerinden. Renk tonu aynı bu şekilde. Fotoğraflarda hiçbir filtre uygulaması yok :)

      Sil
  5. Rengine bayıldım canım ilk fırsatta mutlaka bakıcam .Bloğununda takipçisiyim banada beklerim.Sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bulundurulması gereken bir kalem canim :) bendende sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...