28 Nisan 2015 Salı

Kozmobio.com | Mediterraneo Organik Yüz Peelingi



Mediterraneo Organik Yüz Peelingi 

Blogumun bugünki konuğu, severek kullandığım organik zeytinyağı ve arganyağı içeren "Mediterraneo Organik Yüz Peelingi"

Mediterraneo, Petrokimyasallar, SLES, paraben, silikon, parfüm, boyar madde ve hayvansal türevler içermiyor.
Ve en güzeli de Hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması.






Normal/Karma Ciltler için üretilen bir peeling. Bende karma bir cilde sahibim. İçerisindeki partiküller  minimal boyutta. 
Bu sebeple makyaj öncesi ve sonrası yüz bakımı için uygun bir peeling. 





Uygun Olan Kullanım Şekli: İyice temizlenmiş Yüz ve boyun bölgenize küçük miktarlar şeklinde nazikçe 1 veya 2 dakika boyunca masaj yaparak dağıtınız. Sonrasında ılık su ile durulayın.

Uygulama sırasında partiküllerin küçüklüğünden dolayı sanki fazla bir etkisi yokmuş hissine kapılmama sebep olsada, yıkadıktan sonra arganyağı ve zeytinyağının etkisiyle yüzümde bıraktığı yumuşaklığa ve aydınlık görüntüye bayıldım. Kullandıktan sonra aynı duyguyu sizlerinde hissedeceğinden hiç şüphe duymuyorum. 




( FOTOĞRAF ÜZERİNDE HİÇBİR OYNAMA YAPILMADI !  )


Elimin üzerinde ufak bir uygulama yaptım. Bu şekilde bile gözle görülür bir aydınlık görüntü sağladı. Ben bu peelingi çok sevdim. Merak ettiğim bazı peelingler var. Onlardan sonra tekrar alabilirim.

Bu peelinge bir şans vermek için ve daha fazla bilgi sahibi olmak için aşağıya bırakacağım linke tıklayabilirsiniz.


Ürün: 75 ml
Fiyat: 32,50 tl


Beni instagramdan ve diğer sosyal medya hesaplarımdan takip etmek isterseniz aşağıdaki bağlantılara tıklayabilirsiniz. Blogumu takibe almak içinde sağ tarafta bulunan su siteye katılın butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Cildi yumuşatan aydınlık görünüm veren ürünler benimde favorim olmuştur her zaman. Emeğinize sağlık takibe aldım bende sayfama beklerim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. güzel ürüne benziyor bu arada boğunu takib aldım bende beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba esin! blog kesif etkinliginden geldim banada beklerim :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. esincim gfc ile üye oldum bana da beklerim. www.gamzecelikdemir.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...